Dünyamızda kaynaklar hızlı bir şekilde tükeniyor. Nüfusun artmasıyla her geçen gün daha da artan atıklarımız ise hem doğanın tahrip edilmemesi hem de çevre kirliliğinin önlenebilmesi bakımından geri dönüşümü zorunlu hale getiriyor. Ülkemizde kaynakların yeniden kullanımının teşvik edilmesi bakımından kamu kurumlarına büyük rol düşüyor. Üniversitemiz de gelecek nesillere daha temiz bir Türkiye bırakmak için üzerine düşeni yerine getirmeye devam ediyor.
Üniversitemizde atıkların geri dönüşüme kazandırılması için sıfır atık seferberliği başlatıldı. Bu kapsamda Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığının desteği ile Gazi Üniversitesinin merkez yerleşkesi ile akademik ve idari birimlerine toplam 426 geri dönüşüm kutusu yerleştirildi. Böylece atıkların; kağıt/plastik/cam/metal ve geri dönüşemeyen atıklar şeklinde ayrıştırılması sağlanıyor. Geri dönüşebilir nitelikteki atıklar ise sıfır atık toplama aracı ile toplanıyor. Aynı zamanda Üniversitemiz envanterinde bir de yol süpürme aracı bulunuyor. Bu araç da yerleşkemizin temizliğinin sağlanmasına katkıda bulunuyor.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.