Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından “Üniversitemiz Personeline Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programları” kapsamında “Sıfır Atık” eğitimi gerçekleşti.
Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürü Ayça Tunçay’ın moderatörlüğünde çevrim içi olarak gerçekleştirilen programa eğitimci olarak Üniversitemiz Gazi Eğitim Fakültesi Biyoloji Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Beril Akın katıldı.
Eğitimde atık tanımı, atıkların özellikleri ve sınıflandırılması, geri dönüşüm, atık yönetimi, sıfır atık uygulama örnekleri, tehlikeli atıklar, hastane ve laboratuvar atıklarının bertaraf edilmesi konularına değinen Prof. Dr. Beril Akın, yaptığı sunumdan sonra katılımcılardan gelen soruları yanıtladı.
Eğitim programı, soru cevap bölümünün ardından sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.