Gazi Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı tarafından Üniversitemiz Hastanesi ve Tıp Fakültesi personeline yönelik hazırlanan "Bağımlılık ile Mücadele" konulu hizmet içi eğitim programı, Tıp Fakültesi Dekanlığı Prof. Dr. Enver Hasanoğlu Konferans Salonu'nda düzenlendi.
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürü Ayça Tunçay’ın moderatörlüğünde gerçekleştirilen ve sağlık çalışanlarının bağımlılık yapıcı maddelerle mücadele konusunda mesleki farkındalıklarını ve önleyici donanımlarını artırmayı hedefleyen etkinlikte, Ankara İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü personeli eğitimci olarak yer aldı. Program kapsamında; toplum sağlığını doğrudan tehdit eden narkotik suçların tespiti, önleyici güvenlik yaklaşımları ve sağlık kurumlarındaki şüpheli durumların doğru yönetilmesi gibi hususlar katılımcılara detaylı bir sunumla aktarıldı.
Kurum içi yetkinliği ve toplumsal güvenliği pekiştirmeyi amaçlayan bu programın ilk grubuna yönelik eğitim bugün tamamlanırken, ikinci grup oturumunun 27 Nisan’da gerçekleştirilerek faaliyetin sonuçlandırılması planlanıyor.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.