Nörobilim ve Nöroteknoloji Mükemmeliyet Ortak Uygulama ve Araştırma Merkezi (NÖROM) ile Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığı (TÜSEB) arasında iş birliği protokolü imzalandı. İmza törenine Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal ve TÜSEB Başkanı Prof. Dr. Ümit Kervan’ın yanı sıra Üniversitemiz ve NÖROM yönetimi ile TÜSEB Başkan Yardımcısı Murat Sargın katıldı.
Üniversitemiz Yeni Senato Salonu’nda gerçekleştirilen törende imzalar Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal ve TÜSEB Başkanı Prof. Dr. Ümit Kervan tarafından atıldı. Prof. Dr. Uğur Ünal, imza töreninde yaptığı konuşmada Üniversitemizin 100. yılına vurgu yaparak, imzalanan iş birliği protokolünün hayırlara vesile olması temennisinde bulundu.
Prof. Dr. Ümit Kervan ise TÜSEB’in çalışmaları hakkında bilgiler verdiği konuşmasında Gazi Üniversitesi ile iş birliği yapmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Protokol kapsamında kanser, klinik çalışmalar, biyomedikal teknolojiler, biyoteknoloji, ilaç ve ilaç taşıma sistemleri, tıbbi cihaz, tek kullanımlık tıbbi ürünler, yapay zekâ, biyomalzeme, tıbbi görüntüleme sistemleri ile tanı kitleri gibi hususlarda iş birliği yapmak, Ar-Ge projeleri yürütmek ve Ür-Ge çalışmaları yapmak amaçlanıyor.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.